luni, 8 septembrie 2008

Faţã în faţã cu Forumul FJSC

Reuniunea candidaţilor

By Mihai & Dyna



Salutare tuturor candidaţilor. M-am tot gândit astăzi la o idee. Aţi vrea să ne întâlnim într-o zi? Însă până pe 8, când avem examenul. Eventual când veniţi să vă depuneţi dosarul. Ce părere aveţi? Bineînţeles că sunt bine primiţi şi studenţii.
Mya_J.

Acest mesaj a prevestit transformarea semi-anonimatului de sub care se publicau ori comentau texte în candidaţi şi moderatori în carne şi oase.


Îmi place cã, pe masurã ce parcurgi textele şi comentariile,începi sã vezi cum sunt cu adevãrat persoanele din spatele user-ului şi ai sentimentul ca îi cunoşti. Mihai: foarte ordonat şi atent la detalii, dar în acelaşi timp jucãuş şi creativ. Dyna: ambiţioasã ,ironicã şi acidã, dar de treabã cu cei care îi câştigã respectul. Mya: un pic timidã, muncitoare şi foarte prietenoasã.
Sickbay

Ideea Myei, azvârlitã într-un colţ de forum, a strâns 200 de rãspunsuri în douã sãptãmâni. Printre primii care au rãspuns “prezent” s-au numãrat cei mai activi membri şi administratorul de la etajul6.ro. În final, s-au strâns peste patruzeci.

Îmi place cã sunteţi mulţi. Am avut şi noi anul trecut o tentativã, dar pe 1 octombrie, dupã deschidere. Şi nu ne-am strâns foarte mulţi...
Dyna

S-au stabilit de comun acord coordonatele: duminicã, 7 august, ora 15, Parcul Herãstrãu. Sau, cu alte cuvinte, dupã înscrieri, dar cu numai câteva ore înainte de admitere. Cum urma sã ne recunoaştem? Cu ajutorul ecusoanelor, invenţie patentatã încã de anul trecut.
Ce-ar fi sã purtãm câte o “plãcuţã” cu numele de pe forum? Ne va ajuta sã facem mai uşor legãtura dintre numele de utilizator şi persoana realã.
Mihai, septembrie 2007

Mya şi-a luat în serios rolul de organizator: le-a dat indicaţii tuturor “provincialilor” despre modul cum sã ajungã la locul întâlnirii. Şi au ajuns. Au suprapopulat intrarea dinspre Piaţa Charles de Gaulle, dupã care au migrat cãtre o cafenea.

Eu am fost azi şi am dat 80 de lei la Hard Rock Cafe, unde am fost obligat să mă alătur grupului. Deci, am văzut şi eu cum e să ai fiţe. Pe urmă am plecat cu bicicleta.
George Hari Popescu

Reuniunea a ţinut suficient de mult cât sã includã şi o descindere într-un club din Regie, dar a permis şi câteva ore de somn înainte de admitere: studenţii au fost din nou alãturi de candidaţi, de data aceasta din postura de supraveghetori.
Concluzia se regãseşte în DEX:

FÓRUM, forumuri, s.n. Adunare, întrunire (de mare amploare şi importanţă). – Din lat., fr. forum.

Site-ul, gândit şi pus la punct de George Hari Popescu, aka Admin, îi ajutã pentru al doilea an pe absolvenţii de liceu. Succesul de care se bucurã iniţiativa este în continuã creştere: Generaţia 2008 este mai numeroasã, mai valoroasã şi mai închegatã decât precedenta. Dovadã stau avansãrile (pre-admitere) în rang ale unor candidaţi. DAR TOTUŞI, sã nu uitãm cã aceastã generaţie , îşi trage sevele din cele mai de soi vlãstare ale anului 2007... NE cerem scuze!!! Voiam doar sã ne laudãm cã i-am ajutat şi noi cum am putut pe candidaţi. Sperãm cã ne vor fi alãturi, în anii urmãtori, atât la facultate, cât şi în spaţiul virtual. Au promis!

Dupã ce am navigat pe multe din paginile mai vechi ale forumului (Admitere 2007, de exemplu), am observat un numãr mare de "foşti useri". Asta mi se pare o dovadã de egoism. Adicã, dupã ce forumul v-a ajutat sa intraţi la facultate, îi spuneţi "pa-pa şi sã vã fie de bine"? Eu vreau sã fac o promisiune aici: dacã reuşesc sã intru la FJSC, voi rãmâne loial forumului şi voi încerca, pe cât posibil, sã îi ajut pe candidaţi. Sã dai înapoi o micã parte din ceea ce primeşti este, cred, supremul mod de a-ţi arãta recunoştinţa.
Sickbay

Deşi garantãm cã foarte mulţi dintre useri vor deveni studenţi, nu avem încã o confirmare oficialã a strãduinţei lor. Însã toţi au trecut deja un examen: cel al devotamentului.
Acesta a fost remarcat şi recunoscut chiar de cãtre Admin, într-un post pe blogul personal.

Forumul FJSC a avut un rol important în crearea unei mici comunităţi (...) Candidaţii au mărturisit că au învăţat unii de la alţii, că au renunţat la unele prejudecăţi, că au putut cunoaşte mai multe despre facultate înainte de a deveni studenţi (...) Cred că etajul6.ro este un experiment reuşit.
George Hari Popescu

6 comentarii:

Anonim spunea...

un post foarte frumos.
daca se poate, as dori sa stiu numele de forum al fetei care tine cartela de metrou in mana, are ceas alb, par lung si tricou galben si sta langa mihai.

Anonim spunea...

Pai zi-ne numele tau de forum, dupa care ti-l zicem si pe al ei (te intelegem). :P

Anonim spunea...

pai...si eu as vrea id-ul la vreo zece fete din poza aia...dar nush pe care sa le aleg ca toate sunt frumoase...:P

Oricum a fost o intalnire frumoasa si chiar sunt mandru ca ma aflu si eu in grupul vostru. Voiam sa spun "micul vostru grup", dar nu e deloc asa. Am ajuns un grup mare, am legat numeroase prietenii si toate asta le datorez existentei forumului. Cu ajutorul lui nu numai ca mi-am imbunatatit cunostintele si tehnica de a scrie naratiuni, descrieri sau argumentarii, dar am cunoscut o lume noua. Cu multi dintre acestia am ceva in comun: dorinta de a intra in FJSC. Asa mi-a fost usor sa leg prietenii, sa particip la intalnirile candidatilor si ma bucur sa vad ca acestea au avut succes.
Va doresc tuturor succes la aflarea rezultatelor! De acum sa ne auzim printre bancile FJSC-ului! :)

Eu spunea...

foarte dragut

Anonim spunea...

da anonimule....si eu am remarcat-o la intalnire. E frumoasa:P...

Anonim spunea...

Eu trebuie să recunosc că nu mi-a plăcut ideea cu Hard Rock Cafe-ul, din pricina faptului că volumul muzicii de acolo nu prea ne-a permis să ne facem înțeleși. Speram să stăm undeva pe iarbă și să vorbim, eram gata să-mi sacrific și pantalonii albi pe care îi purtam în acea zi, dar n-a fost să fie.

În rest, m-am simțit foarte bine.