vineri, 27 iunie 2008

Andreiuţu, felicitări!

Acum două săptămâni, am fost la festivitatea de premiere a vărului meu. Da, a terminat clasa a opta, e băiat mare. A fost o serbare simplă, într-o sală de sport. După o întârziere de vreo jumătate de oră, diriginţii fiecărei clase au anunţat premianţii. Am fost tare mândră de Andrei, a luat premiul I. Am făcut câteva poze, după care mi s-a terminat bateria la aparat.


Ultima a fost clasa a opta D. Diriginta a luat cuvântul. “În această clasă nu există nici un premiant, dar vreau să felicit toţi elevii pentru că au promovat…” . Eu înţeleg că unii sunt mai înceţi sau nu îi interează şcoala, dar în toată clasa aia, nu era nici macar un elev isteţ?

Apoi s-au înmânat diplomele pentru merite deosebite. Ştiam că Andrei va lua diplome pentru participarea la Olimpiada de Matemamatică şi Olimpiada de Fizică, unde a obţinut rezultate foarte bune. O data la cinci minute, în sală se auzea “ Doboş Andrei”. La sfârşitul festivităţii, vărul meu avea şase diplome. Nici un coleg de-ai lui nu a fost strigat de atâtea ori. Nana ( nu îi spun mătuşă pentru că se simte bătrână :P) , mama lui Andrei, nu îşi mai găsea cuvintele de emoţie. Unii elevi plângeau pentru că nu se vor revedea cu foştii colegi, alţii îşi aprindeau, nestingheriţi, o ţigară, iar alţii discutau despre liceul pe care îl vor urma. Noi ne-am îndreptat spre KFC, un asemenea succes merita sărbătorit.

Aseară m-a sunat Oana. Nu pentru că îi era dor de mine, ci ca să îmi spună că Andrei a intrat la Şincai. Şi-a dorit atât de mult să intre la acest liceu, încât a pus la a treia opţiune filologia, deşi urăşte româna la fel de de mult cum urăsc eu matematica. Andrei va fi elevul liceului pe care l-a visat. Şi, foarte important, a intrat la mate-info, care a fost şi prima opţiune. Deşi ma bate mereu la conquiztador şi se supără pe mine când îi spun “copilu’ “, îl iubesc mult şi sunt foarte mândră de el. Văr`miu, felicitări!

3 comentarii:

Anonim spunea...

f frumos ce ai spus de mn:D

Anonim spunea...

Felicitari varului tau. Ai cu cine sa te mandresti, la fel cum si el are cu cine se mandri.
Multa bafta lui Andrei pe calea pe care a ales sa o urmeze!

Elle spunea...

Foarte fain! Asa este, cum spune Dyna : Andrei e baiat destept!