vineri, 29 august 2008

Cum vine inspiraţia la FJSC

S-a redeschis forumul, aş avea atâtea de scris. Dar nu am timp, văruiesc. Voi posta, mai târziu, un articol despre camera mea. Între timp, candidaţii muncesc din greu, a mai rămas o săptămână până la admitere. Totuşi, încerc să răspund la câteva intrebări.

Un candidat, probabil, a căutat pe google „ cum vine inspiraţia la FJSC” şi a ajuns la mine pe blog. Dragul meu (draga mea), inspiraţia vine cu acceleratul, nu are bani de IC.

Apoi, am primit, tot de la un candidat, un mesaj privat. Voia să afle subiectele de la admitere, în schimbul „unei sticle de suc reci”. Scump, doamnă, scump!

Ah, am mai primit un mesaj privat în care toţi membrii familiei mele, apucaţi de cheful transhumanţei, erau trimişi înapoi la origini. De fapt, în origini. Eu am fost norocoasă, am primit doar interdicţia de a mai intra în facultate.

Gata, mă întorc la trafalet. Sper să termin până începe facultatea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuia sa-i trimiti vreo 3 cuvinte dintr-un subiect si sa-i spui ca o sticla de suc doar atata obtine. :) Hmmm...dar daca n-avea simtul umorului cine stie cu ce oferta revenea. :P

Anonim spunea...

Mai stii ce au patit cei care te astepatu anul trecut in fata facultatii? Au ramas cu buza umflata, pentru ca ai intarziat.
In fine, nici tu nu te lasi mai prejos. Prea le o servesti imediat " esti agramat", " textu e varza" si tare mi e ca ti calc pe urme. Crede ma, eu nu s deloc viteaza ca tine, sa fac fata la o gloata de candidati furiosi.
Daca ar fi copii tai? Stiu, ai da cu DTT. Atunci, pune te in locul lor. Stiu, ai fost si le ai dat clasa celorlalti. Mda, ma dau batuta! Keep on going..Your invincible! Spring

Anonim spunea...

Totusi ...e mai ieftin cu personalul :D:D De ce sa ia tocmai acceleratul ? :P:P ( era vorba de inspiratia despre care tu ai zis ca vine cu Ac , ca nu are bani de IC :P:P )

Anonim spunea...

Deci sa inteleg ca ai mai facut si alte victime (in afara de mine :p). Dar banuiesc ca nu te-ai lasat, le-ai lamurit cum stau lucrurile de fapt si de drept,nu? :-))))

Te pup si ...hai mai repede ca se face 15:00 si deja te asteapta lumea! :D