vineri, 29 august 2008

Vă rugăm să vă descalţaţi la intrare!

Văruiam, dar tremur atât de rău (de la râs), încât nu mai pot ţine trafaletul în mână. Am scris un post foarte ironic, în care menţionam faptul că, la admiterea FJSC, ţinuta este obligatorie. O candidată a citit acel post. Iată ce întreaba ea pe forumul oficial al facultăţii: „E adevărat că se impune o anumită ţinută în ziua examenului ? (şi dacă da, în ce constă ?)”.

Comentariile nu au sens. Aştept cu mare nerăbdare perlele de la admitere.

Actualizare: Candidata susţine că eu nu trebuie "să imi iau meritele", pentru că întrebarea ei nu avea nici o legatură cu blogul meu. Eu o aveam în lista de messenger, sunt sigură că mi-a citit blogul. Dar dacă ea susţine altceva, aşa să fie.

În continuare, aştept perlele de la admitere.

0 comentarii: