joi, 25 septembrie 2008

Mulţumesc, FJSC !

Acum doua zile am aflat că îmi lipsesc acte la dosarul pentru cămin. Mai exact, trebuia să aduc adeverinţă salarială pentru tată. De unde să o scot, dacă eu nici măcar nu ştiu prin ce oraş bântuie „tăticuţul” ? Mi-a răspuns cineva la mail şi m-a sfătuit să aduc o copie după sentinţa de divorţ. Bun, dar termenul limită era stabilit a doua zi. Cum naiba să ajung în Bucureşti, dacă stau la 650 de km de Capitală? Eh, s-a rezolvat până la urmă. După ce mi-am trântit telefonul şi mi-am făcut un milion de nervi.

Dacă până astăzi m-am simţit frustrată şi nedreptăţită, acum îmi vine să înjur facultatea şi aproape toţi profesorii. Ştiu de vreo patru luni că sunt în comisia de cazare. A apărut, zilele trecute, un articol pe FJSC News, în care aparea următorul fragment:

Comisia de cazare
Conf. dr. Viorica Păuş - preşedinta comisiei
Asist. univ. Horea Bădău - membru
Asist. univ. Oana Băluţă - membră
Asist. univ. George Hari Popescu - responsabil cu comunicarea online
Cosmin Niţu, şeful anului I
Mihaela Georgescu, şefa anului II
Diana Robu, studentă în anul I


Păi da, Diana Robu sunt eu. Stau de o săptămână cu bagajele făcute, trimit mail-uri şi aştept în zadar un răspuns concret: nimeni nu ştie când trebuie să vin în Bucureşti pentru comisia de cazare. Însă astăzi am aflat că ieri s-a întrunit comisia. Da` eu sunt bătaia de joc a FJSC-ului? Măcar să mă fi anunţat şi pe mine cineva. Şefa comisiei mi-a răspuns, abia ieri, la mail. Cică “urmăreşte site-ul”. Păi mi s-a tocit F5-ul la tastatură, dar pe site nu s-a afişat că ar fi trebuit să ajung ieri în Bucureşti. Nu au nevoie de mine, nu e nimic, dar să nu mă lase să stau ca proasta şi să aştept, cu bagajele în mijlocul casei.

Şi nu e prima oară când mi se întâmplă. A început, firesc, cu admiterea. Era să intru la ID, deşi sunt muţumită şi acum de textele pe care le-am redactat la admitere. Mai frustrant este ca unele colege care scriu „oricând poate să de-a o maşina peste tine” au luat notă mai mare ca mine. Culmea, unii studenţi care nu au habar pe ce lume trăiesc o duc mai bine ca noi, cei cărora ne pasă, în facultate. Mi s-au greşit note (niciodată cu un punct în plus), am avut două restanţe dintre care cel puţin una nejustificată, era cât pe ce să am restanţă la practică, deşi m-am implicat în toate actvităţile facultăţii.

Totuşi, am iubit FJSC-ul. Am mers în Bucureşti doar pentru a supraveghea la admitere, pe gratis. Deşi a fost muncă voluntară, o doamnă profesoară m-a tratat ca şi cum mi-ar face ea mie o favoare. Deh, eu sunt doar o amărâtă de studentă. M-am implicat mereu, am ajutat facultatea cu tot ce mi-a stat în puteri. Şi pentru ce? Ca să primesc în schimb bătaie de joc? Să nu mai spun că un singur profesor a avut bunul simţ să îmi răspundă de fiecare dată la mail-uri. Nu e singurul, dar e printre puţinii profesori din FJSC cărora le pasă şi care fac ceva pentru facultate. Mi-e greaţă, am crezut în această facultate şi m-a dezamăgit, încă o dată.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit tot ce ai scris tu aici și îți înțeleg mâhnirea. Chiar îmi pare rău să văd că asta ți se întâmplă ție, care te-ai implicat atât de mult în TOATE activitățile facultății. Ai dreptate, e urât faptul că nu te-au anunțat și cred că oricine ar fi fost furios dacă i s-ar fi întâmplat așa ceva.

Știi cum e când încerci să ajuți și să faci bine...

P.S.: Eu aș fi pus alt cuvânt în loc de „Mulțumesc”. Știi tu ce vreau să zic. ;)

carmesyta spunea...

eu am avut norocul sa observ lucrurile astea un pic mai devreme si nu m-am mai implicat si nici nu mi-a mai pasat de nimic...asta e Dyna, cui crezi tu ca ii pasa de noi, niste studenti?

Clauzel spunea...

Chiar ti s-au intamplat toate astea?Dumnezeule....mi-e teama de ce o sa fie...

Anonim spunea...

Nu iti umple inima de bucurie? :X

Anonim spunea...

Imi pare rau, chiar e o nedreptate. Ar fi putut macar sa nu te mai puna pe site. In alta ordine de idei, cred ca ar fi mai bine sa nu te mai implici, poate asa vor realiza ca au nevoie de tine. Poate au vrut sa dea cazarile "dupa alte criterii" si de-aia s-a intrunit comisia separat.

Alecs spunea...

Ooooooooo, buna dimineata soare! Asa stau lucrurile in FJSC, nu fiti naivi cu "demonstreaza-le ca au nevoie de tine!". Uhmmm....NU! Nu le pasa de studenti, linistiti-va si nu va mai implicati ca nu o sa va aprecieze nimeni eforturile gratuite. Pur si simplu fiti cu ochii in patru mereu si zburataciti-va cand nu apareti pe vreo lista sau vi se pierde ceva pentru ca daca reactionati la timp aveti sanse sa rezolvati un pic. :)Bafta, dar terminati cu mielushareala.

Dyna spunea...

Alexandra, stii ce e mai trist? Ca mie mi se intampla mereu, cel putin de cand sunt in FJSC. Si maki trist e ca nu am pupat niciodata in fund, am ripostat cand m-am simtit nedreptatita.Ba mai mult, sunt sigura ca voi avea o restanta si nici nu a inceput anul.
Totusi, m-am implicat. Nu stiu de ce. Stiam ca nu pot schimba nimic, am incercat...cred. Nu am asteptat nimic in schimb. Nu vreu statuie, nu vreau recunostinta vesnica.
Dar nici nu vreau sa ma calce in picioare!

Anonim spunea...

Corect, Dyna ! Tu esti un copil bun si stii asta ! Ideea e ca nu are rost sa pui la suflet toate nedreptatile astea ! Diriginta mea din generala imi spunea mereu ca nimic nu este corect pe lumea asta si avea mare dreptate. Daca te-ai implicat in numeroase activitati pe care ei nu le-au apreciat, gandeste-te ca ai facut-o pentru tine, pentru experienta ta, ca ai avut ceva de invatat din ele. Be happy ! Te iubesc :* >:D<

Anonim spunea...

Da Dyna... e trist, dar asa e viata... unii sunt fraieri, altii profita de ei... cat despre tine...well...tu suferi de mania persecutiei

Dyna spunea...

@ Mioara: si altii vor sa ajute. Dar probabil ai dreptate: sunt fraiera, ei au profitat ( nu chiar, nici macar nu le pasa, chill).

liberace. spunea...

Sicer de ceea ce îmi pare cel mai rău e că s-ar putea să rămâi fără loc:| Eu asta am înțeles. Că se fac nedreptăți la FJSC nu mă miră. Astea sunt peste tot. Dar nu trebuie să îți strice anii de studenție lucrul acesta. Dacă nu rămai fără loc, dă-i încolo!

Anonim spunea...

Dyna draga, imi pare nespus de rau ca ai ajuns aici. Ca FJSC isi bate joc tocmai de tine. Eu am apucat sa ma retrag la timp...sau sper:)

In anul I eram indragostita de FJSC. Toti ma stiau, organizam de toate, eram peste tot. Faceam totul gratis, din placere, pt FJSC. Si am vazut in timp ca oamenii nu au nevoie de ajutor, ca nu stiu sa iti multumeasca. Ca abia te chinui sa iti iei practica dupa multe zile pe role la targ si in caravana.

Am invatat sa fiu distanta. Asa tre sa inveti si tu. Sa fii Dyna, studenta la FJSC, prietena cu multi, apreciata de toti. Nu Dyna cea care se sacrifica pentru...nimic! Am invatat sa ma bucur de colegii mei, de libertatea mea, de munca mea rasplatita si sa ajut cand pot si numai pe cine merita (de exemplu pe Admin, doamna Lazar, doamna Frumusani, domnul Petcu etc).

Doamna Drula spunea astazi ca daca facultatea e asa cum spunem noi (comunicare lipsa, secretare ca secretare etc...) atunci plecam. I-as rapunde pe blogul tau, pentru ca meriti...pt ca ne complacem, doamna profesoara, pentru meseria visata si pentru ca din mai multe rele (facultatile unde e la fel) am ales FJSC. Meritam un MULTUMESC?