joi, 18 septembrie 2008

Noul Imn FJSC

< param name="quality" value="high" />

8 comentarii:

Anonim spunea...

dyna, sunt si eu un candidat care a luat la id. parintii mei insista sa ma duc la spiru la zi.
tu ce parere ai?
la id aici sau la spiru la zi?
eu nici nu stiu ce sa mai cred...

Dyna spunea...

Te rog mult sa te semnezi.
Eu te sfatuiesc sa ramai aici, la ID.
1. Anul viitor te poti transfera la zi, daca mai dai o data admiterea
2. Ai mai mult timp liber
3. Poti veni la cursuri si, daca vorbesti cu profii ( care sunt de treaba, nu cred ca vor fi probleme), poti veni la seminarii/laboratoare
4. Diploma este aceeasi, nu scrie ca ai terminat la ID
5. la FJSC, ai face parte dintr-o comunitate inchegata

Anonim spunea...

Nici eu nu stiu ce sa fac....Dar daca raman, sa va pregatiti. Andrei_viitor_jurnalist intra in scena....

Dyna spunea...

Of, ce bataie meriti tu!
Esti student FJSC, am incheiat discutia!

liberace. spunea...

Ms pentru comment, colega;;) Vad ca imnul FJSC are succes printre studenti:D Nu suntem singurele care il avem pe blog.

Anonim spunea...

Salut, anonimule, eu sunt Dumi cel muist. Eu am terminat FJSC si iti zic sa faci Spiru, acelasi cacat nu-l inveti si acolo, doar ca e mai putin stres. Go, Spiru!

Eu spunea...

Si daca tot lauzi atat Spiru... de ce ti-ai pierdut timpul la Fjsc? Mie mi se par demni de mila cei care dau sfaturi folosindu-se de frustrarile lor.

Dyna spunea...

Si eu ma abtin :|