joi, 11 martie 2010

Leapşă muzicală (4)

Evident, încep cu “iar nu am avut chef să scriu”. Dar trebuie, pentru un seminar inutil predat la FJSC, prestigioasa instituţie de învăţământ superior la care învăţ. Cică să scriem pe blog, să ne facem cont pe facebook şi pe twitter, că altfel nu existăm. În general, nu răspund la lepşe. Însă de aceasta dată e vorba de tralala, aşa că nu am putut rezista. Pe de altă parte, nu am nimic interesant ori important de spus, dar trebuie să scriu ca să trec seminarul. Şi ca să exist.

Leapşa muzicală este în engleză, iar regulile sunt simple: setează playerul pe “shuffle”, foloseşte titlul melodiei pentru a răspunde la întrebarea la care te afli şi, după fiecare întrebare, treci la o nouă melodie. S-ar putea să fie amuzant ori total ilogic, să vedem.

1.How are you feeling today?
Andain-You Once Told Me

2. Will you get far in life?
Yves Larock feat. Steve Edwards - Listen To The Voice

3. How do your friends see you?

Milow - Ayo Technology

4. Will you get married?

Mozart l'opera rock-L'assasymphonie

5. What’s your best friend’s theme?
Simply Red – If you don't know me by now

6. What is the story of your life?
Augustana - Coffee and Cigarettes

7. What was high school like?

David Gilmour in Royal Albert Hall - High Hopes

8. How can you get ahead in life?
Hooters - 500 Miles

9. What is the best thing about your friends?

Leonard Cohen -Dance me till the end of love

10. What is in store for this weekend?
Blackmore's Night - Home Again

11. What song describes you?
Hoobastank - The Reason

12. What song would describe your grandparents?
Sofia Jannok - Irene

13. How is your life going?
Emeric Imre – Bună variant rea

14. What song will they play at your funeral?
UB40 - Here I Am

15. How does the world see you?
Deep Purple – Child in time

16. Will you have a happy life?
Chris Rea - Blue Cafe

17. Do people secretly lust after you?
Star Trek Enterprise Theme – Faith of the Hear – Russel Watson & Diane Warren

18. How can I make myself happy?

Dirty dancing' - I've had the time of my life

19. What should you do with your life?
Lara Fabian - Immortelle

E musai să dau leapşa mai departe. Duda, Geo şi Florin m-au provocat de câteva ori la astfel de joculeţe, m-am făcut că plouă. Să-mi fie cu iertare, dar vă tracasez şi mai rău, sper să onoraţi leapşa. Mă gândesc şi la alţi nefericiţi asemeni mie, coelgi de grupă care, dacă nu scriu pe blog, nu există... la seminarul inutil. Aşa că leapşa merge la : Teo, Anca, Raluca, Dragoş şi Edwin. Şi cine-o mai vrea s-o preia.

P.S. : Adiţule, la mulţi ani!

2 comentarii:

Antisocialu' spunea...

Multumesc pentru leapsa:P

Acum... sunt intr-o dilema: eu exist sau nu? :-/ :-? Am un cont de hi5 si un (anti-)blog dar pe celelalte doua chestii am promis ca n-o sa ma inscriu. Oare ce se va alege de mine?:( Eh, ma descurc eu :D

Edwin Rosch spunea...

nici eu nu raspund la lepse... sorry